24/7 Customer provider

Εδώ είναι τι μπορείτε να περιμένετε όταν μας καλέσετε:

  1.  Μια γρήγορη απάντηση. Προσπαθούμε να σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό ώστε να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τις ανάγκες σου. Κατά την κλήση, καταλαβαίνουμε ότι πιθανότατα δεν βρίσκεστε σε κατάσταση όπου η καθυστέρηση στην κλήση δεν είναι ιδανική.
  2.  Εκτίμηση της κατάστασης και της ανάγκης. Θέλουμε να προσδιορίσουμε την κατάσταση ή την ανάγκη, εάν μας καλείτε για ένα τεχνικό ζήτημα, ένα αίτημα προμήθειας, ένα αίτημα επίσκεψης ή απλά μιλάτε για επιβεβαίωση ότι κάνετε τα πάντα σωστά.
  3.  Εξασφάλιση της άνεσης του ασθενούς. Η άνεση του ασθενούς είναι σημαντική, επομένως ίσως χρειαστεί να κάνουμε πολλές ερωτήσεις ή να κάνουμε μερικές τηλεφωνικές κλήσεις προκειμένου να διασφαλίσουμε την άνεσή τους.

Προσπαθούμε να διατηρήσουμε ή να επιτύχουμε το επίπεδο άνεσης του στόχου του ασθενούς.

  1.  Βοήθεια στην παροχή τεχνικής υποστήριξης. Δεν υπάρχει «ηλίθια ερώτηση». Εάν δεν καταλαβαίνετε τις οδηγίες μας ή τον σκοπό της φροντίδας, ρωτήστε μας για διευκρινίσεις. Ο στόχος είναι να αισθάνεστε άνετα όταν κλείνετε το τηλέφωνο και βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλύσει το τεχνικό σας πρόβλημα.

24/7 Καλέστε μας ανά πάσα στιγμή

Όταν λέμε «καλέστε μας 24/7» στη Vitachem, το εννοούμε. Ο αριθμός τηλεφώνου μας είναι ένας κύριος πόρος για να βοηθήσουμε τους ασθενείς μας με οποιοδήποτε επείγον ζήτημα που σχετίζεται με τις συσκευές μας.

Ποιος απαντά στην άλλη γραμμή;

Συνεργάτες υποστήριξης πελατών και βιοϊατρικοί μηχανικοί με εξαιρετική εκπαίδευση για όλες τις καταστάσεις και ερωτήσεις, ακολουθώντας αυστηρά πρωτόκολλα τεχνικής υποστήριξης ασθενών που περιηγούνται σε ένα έξυπνο σύστημα διαχείρισης γνώσης και CRM.

Καθοδηγήστε τους ασθενείς σας στο κατάλληλο επίπεδο τεχνικής υποστήριξης 24/7.

Έχετε ερωτήσεις; Είμαστε εδώ για εσάς