24/7 Customer provider
Εδώ είναι τι μπορείτε να περιμένετε όταν μας καλέσετε:
- Μια γρήγορη απάντηση. Προσπαθούμε να σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό ώστε να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τις ανάγκες σου. Κατά την κλήση, καταλαβαίνουμε ότι πιθανότατα δεν βρίσκεστε σε κατάσταση όπου η καθυστέρηση στην κλήση δεν είναι ιδανική.
- Εκτίμηση της κατάστασης και της ανάγκης. Θέλουμε να προσδιορίσουμε την κατάσταση ή την ανάγκη, εάν μας καλείτε για ένα τεχνικό ζήτημα, ένα αίτημα προμήθειας, ένα αίτημα επίσκεψης ή απλά μιλάτε για επιβεβαίωση ότι κάνετε τα πάντα σωστά.
- Εξασφάλιση της άνεσης του ασθενούς. Η άνεση του ασθενούς είναι σημαντική, επομένως ίσως χρειαστεί να κάνουμε πολλές ερωτήσεις ή να κάνουμε μερικές τηλεφωνικές κλήσεις προκειμένου να διασφαλίσουμε την άνεσή τους.
Προσπαθούμε να διατηρήσουμε ή να επιτύχουμε το επίπεδο άνεσης του στόχου του ασθενούς.
- Βοήθεια στην παροχή τεχνικής υποστήριξης. Δεν υπάρχει «ηλίθια ερώτηση». Εάν δεν καταλαβαίνετε τις οδηγίες μας ή τον σκοπό της φροντίδας, ρωτήστε μας για διευκρινίσεις. Ο στόχος είναι να αισθάνεστε άνετα όταν κλείνετε το τηλέφωνο και βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλύσει το τεχνικό σας πρόβλημα.